21 דרכים לעלות על מסלול של בריאות טובה עוד היום

פעולות ישומייות קטנות שמצטברות יחד לדרך חיים

 

הדברים הקטנים שניתן ליישם באורח החיים שביחד מצטברים למכלול הגדול של בריאות טובה 

 

25 ways to get health 2גם אם אתם מזניחים את הבריאות ולא מיישמים תזונה בריאה ופעילות גופנית בכלל
וגם אם אתם ממוקמים אי שם לאורך הסקאלה, בין הזנחה מוחלטת של הבריאות לבין
"הפריקים" לבריאות שמקפידים על קוצו של יוד בכל הנוגע לבריאות שלהם,
אתם יכולים לעשות משהו טוב עבור עצמכם ובריאות הגוף והנפש שלכם כבר היום.

 

במקום לחכות ליום המחר, לשבוע, לחודש או אפילו לשנה הבאה, על מנת לשקם את הרגלי
החיים הטובים, אלה של בריאות כללית ושל איכות חיים, ניתן להתחיל כבר היום ולהתחיל בקטן.
אפשר לעשות אחד, שתיים או אפילו כמה דברים קטנים שיעזרו לעלות על מסלול החיים הבריאים.

 

נסו אחד (או יותר) מהצעדים הקטנים הללו בכל יום:

1. לעשות אימון קצר. אפילו חמש דקות הם יותר טובות מכלום. 
    לקבלת רעיונות היכנסו לערוץ הוידיאו שלנו: http://www.youtube.com/user/TovLiBeGufi

2. לנסות מתכון חדש. בישול מזון בריא יכול להיות כיף וזה בטוח לא חייב לצאת תפל.

25 ways to get health 13. לאכול ארוחת בוקר בריאה. ארוחת הבוקר קובעת מה יקרה בהמשך היום 
    ולכן כדאי תתחיל ברגל ימין!

4. לשתות את המים שלנו! נסו לכוון ל: 8-12  כוסות בכל יום (מובן שהכמות משתנה בהתאם למצב).

5. ניתן לראות סרטוני מוטיבציה. לראות איך אחרים מתגברים על קשיים ומכשולים יכול להיות 
    מקור גדול להנעה. סרטוני מוטיבציה ניתן למצוא בערוץ שלנו בפלייליסט "מוטיבציה".

6. לעקוב אחר האוכל שלך היום. לא משנה בכמה זה מסתכם, ניתן ללמוד הרבה מעצם המודעות.

7. לשתף את המטרות שלך. בין אם מפרסמים אותם על קירות הדפים או משתפים אותם 
   עם משפחה וחברים, השיתוף מגביר את המחויבות.

8. לתרגל במשך 10 דקות. קפיצה בחבל, לצעוד במקום, או לעשות כמה כפיפות בטן, 
   אלה כמויות קטנות שמתווספות למשהו גדול!

9. למצוא חבר. לקבל תמיכה מחברים, בין אם צריך שמישהו יקשיב או מורה שיתן רעיונות ועידוד.

10. לצאת להליכה. אל תדאגו בקשר לכמה זמן או כמה רחוק הולכים, פשוט צאו לשם!

25 ways to get health 411. ליצור קולאז' מוטיבציה. כולל תמונות של המטרה ואת הסיבות שלך למה אתה רוצה להגיע לשם.

12. ללכת לקניות של מזון בריא.

13. לרכב על אופניים. אפילו לנסיעה נינוחה יש יתרונות לגוף ולנפש.

14. לעבוד בחצר. גינון ועבודה בחצר היא דרך מצוינת להוסיף פעילות לסדר היום.

15. להעדיף את המדרגות. גם אם זה הדבר היחיד שתעשו כל היום, זה יחזק אתכם.

16. להקשיב לשיר מעורר השראה. יתרה מכך, ליצור רשימת השמעה שלכם, כך שתוכלו
      לפנות אליה בכל פעם שצריך דחיפה (בערוץ שלנו תמצאו רשימה של שירים ממריצים).

17. לאכול מנת פרי. גם אם 5-9 מנות של פירות וירקות נשמעים בלתי אפשריים,
      מנה אחת או שתיים, זה בר ביצוע.

18. להאט את הקצב בזמן ארוחות. ככה זוללים פחות ויש יותר סיכויים ליהנות מהארוחה.

19. לשחק! למה שהילדים קוראים "משחק", אנו לעתים קרובות מכנים "פעילות גופנית".
      בספורט, משחק, או בשימוש במתקני שעשועים, מכניסים כיף לחיים וגם חוזרים לכושר.

25 ways to get health 320. ללמוד משהו חדש. לפעמים פשוט לקחת ליד ספר או לקרוא מאמר על תזונה, כושר, בריאות
      או כל דבר שמעניין אתכם, יכול לשנות את החשיבה שלנו ולהחזיר אותנו למסלול.

21. ניתן לקבל ערך רב בהרשמה לקהילת מקבלי הטיפים החינמיים של "אתר טוב לי בגופי"
      ולקבל בכל שבוע טיפ איכותי לבריאות טובה, בנוסף לבונוסים מיוחדים והצעות מעניינות.

     

כמו כן, מומלץ להירשם לאתר הסרטונים שלנו ב- You Tube ולוודא שלא תפספסו אף אחד  
מהסרטונים המקצועיים לשיפור הבריאות שעולים דרך קבע בערוץ.

 

אפשר לחזור למסלול כבר היום. גם אם אנו מתקדמים לאט, אנחנו נעים בכיוון הנכון!

 

בכל הנוגע לבריאות טובה, אנחנו צוברים "נקודות טובות" בצד הזכות של "טבלת הבריאות"
הפרטית שלנו. אלה הנקודות שמצטברות לטובתנו ומשנות את מאזן הבריאות והרווחה הכללית.

25 ways to get health cover

 

אם נצפה מעצמנו לשלמות (ורבים מאיתנו ככה עושים), אז אנחנו דנים את עצמנו לאכזבה ואשמה.
אך כשאנחנו צוברים הרגלים בריאים, טיפין טיפין, הרגלים של אכילה בריאה, פעילות גופנית מהנה
ופעולות נוספות שעושות לנו טוב, כל עוד אנו ממשיכים באופן עקבי,
אנחנו מתקדמים למטרה - של בריאות טובה ואיכות החיים.

 

חדשות - חם באתר !

 

סנסה