איך לחטב את הירכיים והישבנים 2 - סרטון

השני מבין שני התרגילים הטובים ביותר לחיזוק וחיטוב שרירי הירך והישבן

תרגיל המכרעים, יחד עם תרגיל הסקוואט שבסרטון השני בסדרה, הן שתי התנועות המורכבות
שמפעילות ביעילות מרבית את כל שרירי הירכיים והישבן. מסיבה זו ומכיוון שרוב שרירי הגוף נמצאים
בפלג הגוף התחתון, אלה הן תנועות הכוח היעילות ביותר להגברה של חילוף החומרים במנוחה
ולכן עוזרות לשרוף יותר קלוריות ושומנים ותומכות בתהליכי הרזיה ו/או איזון משקל הגוף בהצלחה. 

הסבר והדגמה של תרגיל המכרעים שמחזק ומחטב את כל שרירי הירך והישבן בסרטון הבא:

 

 

הדגשים לתרגיל:

1. לשמור על גב זקוף לאורך כל הביצוע.
2. לרדת ולעלות על קו אנכי דמיוני, מבלי שהגוף נע לפנים
   ומבלי שקו הברך הדמיוני עובר את הקו של בהונות כף הרגל בשום מקרה.

 

לסרטון הראשון בסדרה המדגים את תרגיל הסקוואט ללחוץ כאן>>

 

להערות ושאלות ניתן לפנות בחלונית התגובות כאן למטה:

 

חדשות - חם באתר !

 

סנסה