איך לחטב את הירכיים והישבנים 1 - סרטון

הראשון מבין שני התרגילים הטובים ביותר לחיזוק וחיטוב שרירי הירך והישבן

תרגיל ה"סקוואט" (שפיפה) והתרגיל השני בסדרה ה"מכרעים", הם שני תרגילים יעילים
במיוחד לחיטוב כל שרירי הירך והישבן. בכל אחת מהתנועות האלה, אנו עובדים על כל שרירי הירך
וגם על שרירי העכוז והגב התחתון, מבלי צורך לבודד קבוצות שרירים ספציפיות בתנועות מרובות.
מכיוון שתנועות אלה מפעילות את קבוצות השריר הגדולות ביותר בגוף הן אפקטיביות להפליא
בכול הנוגע לשריפה של יותר קלוריות, שרפה של שומנים, חיטוב הגוף והצרת היקפים
ותמיכה בתהליכי הרזיה ואיזון משקל הגוף.
 

הסרטון הבא מדגים את ביצוע תרגיל השפיפה: 

 

  

הדגשים בביצוע התרגיל הם:
1. סיבוב אגן לפנים וגב ישר ו"נעול" לאורך כל התרגיל.
2. בזמן הירידה אין לעבור עם הברכיים, את קו האנך הדמיוני של הקצה הקדמי של כפות הרגליים.

 

לצפייה בתרגיל השני בסדרה - יש ללחוץ כאן>> 

 

לשאלות והערות ניתן להשאיר תגובה בחלונית שכאן למטה:

 

 

 

 

חדשות - חם באתר !

 

סנסה